Cum sună viitorul în media?

Tocmai mă întrebam zilele trecute care vor fi tendințele și perspectivele în mediul online pe anul 2015. Am făcut eu singurel un pic de brainstorming, dar parcă-i mai fain când stai de vorbă cu specialiștii din domeniu.

Moș Nicolae (deh, conectat și el prin labirintul online-ului) mi-a dăruit o invitație numai bună – de blogger acreditat – la Future of Media, adică la ceea ce mă gândeam și eu. Mai bine decât o nuielușă, nu? 😀

Abia aștept să particip la evenimentul cu pricina.

Rămâne de văzut ce ne rezervă 2015 în lumea digitală, dar trebuie să încercăm să nu ne surprindă prea mult!

Mulțumesc Future of Media pentru oportunitatea de a participa la acest eveniment.

future of media afis

 

UPDATE: 10 decembrie 2014 

Iată ce aspecte am schițat de la evenimentul Future of Media:

 

  • Vorbim aplicații zi de zi. Un telefon, o tabletă, un notebook are utilitate 0 fără aplicații instalate.
  • Cei de la Vodafone au anunțat video pentru orice. Nu știu cât de futuristic sună, dar lumea se uită la clipuri video și tendința e în creștere (miza este vlogging-ul).
  • Publicitate clever (contează cum o expui în fața individului, cât de atractivă și mai ales cât de emoționantă este) sau publicitatea să ne convingă că nu este publicitate (subtilitate)
  • Suntem în era multi-screen. Așa că, atenție la rezoluții – modul de afișare.
  • Indiferent de ce tip de media vorbim accentul se pune pe calitatea conținutului!
  • Atenție la comunicarea online. În Social Media succesul să măsoară în primul rând în… FEEDBACK!
  • Pentru bloggeri: nu așteptați criticile – masa critică sunteți voi, nu vă atașați de lucruri – urmăriți trend-ul.
  • S-a menționat campania lui Klaus Iohannis pe Facebook. Observ că devine un fel model în materie de campanii (de luat notițe), dar și un moment de redresare a puterii în online. 
  • Cei de la Bitdefender (apropo, ați văzut ce logo fain au?) ne-au avertizat cu privire la datele necriptate și atacurile mobile (cel mai frecvent – malware prin sms). Discuția de securitate mobilă este o poveste lungă și necesită eveniment separat.
  • Asta deja știam cu toții, dar e bine de menționat: Mama Facebook și Tata Google vor fi cel puțin încă un an la ruletă! Cam ei fac jocurile.

 

futureofmedia

 

Închei cu trei sintagme care mi-au plăcut:

Nu moare nimeni, totul se schimbă! (prezentare Tudor Galoș – Microsoft)

Viitorul se răpește, nu se așteaptă! (prezentare  Mihai Gongu – GMP Advertising)

The world is not changing. The world already has changed.  (prezentare Laura Barbu – Vodafone România)

 

BACK TO THE FUTURE! 🙂

Anunțuri

Posted on 6 Decembrie 2014, in Zoom and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Bună Larisa. În regulă. 🙂

  2. Astept impresiile 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: