1 an de turism, sentimente și călătorii

“Recunosc că mi-a fost oarecum dificil să aleg primul meu articol de călătorie. Am vizitat multe locuri frumoase și dragi mie. Asta-i partea bună. Partea și mai bună este că nu vreau să mă opresc aici”. 

Cam așa am debutat acum 1 an. 🙂

Pe 22 octombrie 2013 scriam primul meu articol pe blogul DORDETUR.

Mulțumesc tuturor celor care mă urmăresc. 

Vă stau la dispoziție pe dordetur@gmail.com pentru orice aspect legat de activitatea blogului.

dordetur 1an

 

 

Posted on 22 Octombrie 2014, in Zoom and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

