Întâlnire cu Mr. Webstock

Acum aproximativ doi ani de zile mă întâlneam pentru prima dată cu Webstock. Nu știam despre ce este vorba, nu aveam blog, nu cochetam cu ideea de online. Era doar o simplă știre căreia i-am dat un pic de atenție, mai mult din curiozitate. Evenimentul în sine era ceva science-fiction pentru mine. Aproape că nu înțelegeam multe dintre concepte, dar să îmi treacă prin minte că aș putea participa și eu vreodată… Vise!

Anul trecut, pe când dospeam niște planuri pentru a realiza un bloguleț, m-am întâlnit din nou cu Webstock. De data asta mai știam câte ceva despre el. Și, ca să fiu sincer, acum parcă îmi doream să iau parte la un asemenea eveniment, dar eram conștient că nu se poate, cel puțin nu în viitorul apropiat. Vise!

Spre toamna anului curent, da, mă întâlnesc din nou cu Webstock. Ca și anii precedenți, am intrat pe pagina oficială… mult mai interesat. Printre multele informații afișate dau și de secțiunea Blogger Acreditat. Personal, mult prea mare această titulatură. Însă am zis să încerc, nu avem nimic de pierdut, din contră.

__

Cert este că mă întâlnesc cu Webstock (ediția VII) în data de 26 septembrie 2014. Adică, peste câteva zile. Nu online, ci față-n față. Am emoții. Este o oportunitate bună să învăț ceva de la cel mai mare eveniment social media din România. Realitate!

Mulțumesc Webstock 2014 pentru acreditare.

P.S. Cu care dintre voi, oameni cu blog, mă văd la eveniment? 😀

webstock banner

Posted on 16 Septembrie 2014, in Zoom and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

