România, patria mea!

România este patria mea, restul sunt doar țări (Octavian Paler)

Să vizitezi cât mai multe locuri cu putință din propria țară ar trebui să devină un fel de datorie morală pentru orice român, fiindcă doar așa poți să vezi Inegalabila Românie. A vedea înseamnă a cunoaște, iar dacă nu-ți cunoști țara… nu te cunoști pe tine însuți.

Natura și cultura se armonizează în cel mai frumos mod posibil. Suntem unici prin ceea ce deținem, și doar noi putem conserva acest patrimoniu național. Fiecare poate contribui la Inegalabila Românie. Vizitează un loc, ai grijă de el și arată lumii cine suntem cu adevărat.

Inegalabila-Romanie

Proiect  inițiat de Bucovina cu sprijinul Eco-Rom.

Mă autodeclar un călător în țara mea. Iubesc și promovez România prin articolele mele. Îmi este greu să aleg un loc preferat. Cu fiecare loc străbătut am simțit cum îmi călătoresc prin suflet sentimente ce nu se descriu, ci se trăiesc. Așadar, locul preferat este România – în ansamblu. Nicăieri nu-i mai bine ca acasă.

O mică selecție din arhiva personală cu peisaje, atât naturale, cât și culturale, din Inegalabila Românie:

Lacul Roșu, județul Harghita

dordetur lacul rosu

Casa Olarului, comuna Vama

dordetur ceramica vama

Complexul monahal Bârsana, Maramureș

dordetur manastirea barsana

Orașul Baia Mare, belvedere

dordetur baia mare

Cetatea Poenari, județul Argeș

dordetur cetatea poenari

Peștera Muierii, comuna Baia de Fier, județul Gorj

dordetur pestera muierii

Mănăstirea Moldovița, Bucovina

dordetur manastirea moldovita

Șuior, Țara Maramureșului

dordetur suior

Palatul de la Ruginoasa, județul Iași

dordetur palatul ruginoasa

Cascada Urlătoarea, Bușteni

dordetur cascada urlatoarea

Mănăstirea Curtea de Argeș, județul Argeș

dordetur manastirea curtea de arges

Dunărea, comuna Dubova, județul Mehedinți

dordetur dunarea cazanele mari

Promovează Inegalabila Românie! Ai grijă de ea! ♥

Sunt sigur că aveți și voi fotografii din locurile preferate, așa că vă invit cu drag să contribuiți AICI

FIȚI TURIȘTI CU BUNĂ ATITUDINE 🙂

Posted on 11 August 2014, in Campanii and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. 🙂 Așa este. România e frumoasă.

  2. Frumoase locuri, în multe dintre ele am fost, super!

Lasă un răspuns

