Dordetur, sub lupă!

retrospectiva2013

După toată harababura Anului Nou, în care am petrecut românește în România, am pus mâna pe șoarecele informatic și am dat un click nerăbdător pe blogul DORDETUR, ca și un refresh absolut necesar pentru ceea ce va urma. Aș fi postat mult mai devreme, dar la mine refacerea durează câteva zile, mai ales că anul 2013 a fost destul de obositor. Cam așa m-a prins 2014… obosit dar extrem de fericit alături de cel mai frumos cadou din viața mea, pe care îl iubesc enorm!

La Mulți Ani tuturor!

Acum la început de an, nu o să fac pe vrăjitorul Gandalf (că tot mi-am amintit de călătoriile extraordinare ale eroilor lui Tolkien), adunând iar într-un bol imaginar locurile de poveste vizitate și alegând o călătorie… neașteptată, ci o să ne delectăm cu o mică RETROSPECTIVĂ, prima din istoria DORDETUR:

  • La un blog de turism și călătorii m-am gândit serios undeva prin anul 2012. Nu l-am conceput atunci de frica sfârșitului lumii anunțată cu surle și trâmbițe, ci pentru că nu am vrut să fiu fast and degeaba. Mi-am așezat gândurile, am continuat să vizitez România și am crezut în dorința mea până la capăt.
  • De la începutul lui 2013 mă tot îndreptam spre realizarea proiectului, mai ales după ce am conceput o temă de disertație pe mass-media turistică românească, având la bază interviuri cu oameni din presa de specialitate. Astfel, în vara lui 2013 am știut ce vreau și am început să lucrez spre îndeplinirea proiectului.
  • Cum toamna se numără bobocii… eu am zis să deschid un blog. Cu emoții, dar cu prieteni și cititori admirabili ce mi-au dat încredere. Mă înclin!
  • 29 octombrie 2013, m-am transformat în Indiana Jones și Peștera Muierii. Îl invit pe George Lucas la o vizită aici. Niciodată nu e prea târziu pentru încă o peliculă… Indiana Jones!
  • 19 noiembrie 2013, am fost la bâlci. Fără mici, fără bere. Pliante turistice la greu și pe alocuri urme de profesionalism. Am rămas cu întrebarea: A fost sau n-a fost?”

Poveștile DORDETUR continuă!

Vă reamintesc că nu mă deranjați deloc dacă îmi trimiteți vorbe la dordetur@gmail.com. De asemenea vă aștept cu drag și pe pagina de FACEBOOK cu un like, un share, un comentariu.

 

FIȚI TURIȘTI CU BUNĂ ATITUDINE!

Posted on 7 Ianuarie 2014, in Cufărul sentimental and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

