Ce m-aș face fără ea?

Era așa frumoasă și cel mai important, extrem de isteață. Avea un chip atât de schimbător, încât mă fascina și îmi stârnea o curiozitate nebună. Eram îndrăgostit de tot ce spunea. Poveștile ei păreau câteodată incredibile, dar mereu le-am ascultat cu sfințenie. M-am molipsit. Mulți afirmau că este deosebită, dar dificilă și grea la minte. Unii, o urau din start, spunând că e doar un… sentiment de moment. Nu mi-a păsat absolut deloc. Știam ce simt pentru ea. Îmi plăcea la nebunie și era suficient. Au fost momente când am încercat să o impresionez. Era aproape imposibil cu experiența pe care o avea, iar câteodată aveam impresia că se juca cu mine. 

O caracteristică debordantă a personalității ei, era că nu uita nimic. Mai grav, nu ierta nimic. Mă îngrozea acest aspect. Știam că mă va ține minte toată existența ei. Recunosc că am uitat-o de multe ori. Mi-a reproșat într-o zi că am învățat prea multe lucruri de la ea și m-am oprit. Nu pot uita că în același timp mi-a dat un sfat emoționant: să nu o uit,  ba chiar să o mai revăd, din când în când. Am rămas surprins. M-am conformat, spre bucuria ei, dar și a mea.

Am fost mereu de nedespărțit. A fost o atracție bolnăvicioasă. O venerez și astăzi, un sentiment care va dăinui… cât timp legătura dintre noi doi nu se va rupe sub efectul unor fenomene mai puțin dorite, care nu țin de puterea noastră.

Nu închei fără să-i menționez numele. Unul deosebit. Se numește Istoria.

O ȚARĂ CE NU-ȘI CUNOAȘTE ISTORIA ȘI NU INVAȚĂ DIN EA, NU ARE VIITOR.

I Love History

 
Posted on 24 Noiembrie 2013, in Cufărul sentimental and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

